Raf_Van_Avondt: schrieb:@Berlin:
Ja, met de nummerplaat erop rijdt hij zoveel beter.... :chgrin: :chgrin:
Batterij doet het nog perfect ondanks de koude temperaturen en 18.500km. Ik zou eens willen weten wat er op de 2dehands-markt nog voor gegeven wordt. Hij wordt 2 jaar dus geen garantie meer, dus vanaf nu eventuele herstellingen zelf betalen.
Tot op heden geen echte problemen gehad....
Ik neem het in overweging om een nieuwe aan te schaffen als ik voor deze een goede prijs krijg.
@Raf
Ik heb er ook al eens aan gedacht.
Op 2de handsites gekeken, en doorgans wordt voor een ST2 een goede prijs betaald.
Soms zie je belachelijk hoge vraagprijzen (maar je moet menselijk zijn hé - fietsvergoeding heeft al wel iets opgebracht - hoop ik toch)
Wanneer doe je de beste zaak? Om de ± 2 jaar verkopen...
Veel hangt volgens mij - zoals jij ook aangeeft, af van de batterij. En zolang de batterij goed is, waarom deze fantastische fiets wegdoen?
Om een andere / hetzelfde te kopen... hé.
Mocht stromer nu met een splinter nieuwe fiets komen, lichter in gewicht, nog grotere batterij, ja dan kan ik dit overwegen, maar bv een ST2s ... zeer mooi, maar veel te duur. Een ST2 is evengoed en kan evenveel, alléén geen elektronische schifters & ok een headlight! ... maar beter fietsen??? soit - prestige zekers
Btw; hoe doe jij dit toch 'jij beast' 18500km!!!
Momenteel 15000km ppfff - mijn tong uit de mond lol.
Toch wel opmerkelijk dat er hier en daar nog zaken zijn zoals balhoofd, lager wiel en andere kinderfoutje... let op zeer tevrede van fiets. Vorige maand voor het eerst rempats vervangen,niet slecht hé.
Er schiet mij nog iets te binnen -Betreft verkopen van fiets...
Uiteindelijk, zoveel ziet zo'n ding toch niet af!
Motor heeft omzeggens maar.... 300uur gedraaid en de rest van de mecanik... het is maar een fietske - en eentje die vrij solide is
See you
Iemand al iets meer over rechttreking fietsvergoeding speedbike vs e-bike