02.02.2016, 21:55
Ons onderzoek met onder andere Björn Rzoska als proefpersoon in het journaal: http://deredactie.be/permalink/2.42781?video=1.2562785
Bram_Rotthier: schrieb:Ons onderzoek met onder andere Björn Rzoska als proefpersoon in het journaal: http://deredactie.be/permalink/2.42781?video=1.2562785
teddytejero: schrieb:Stromer ST1 25 gekocht met veerbeen om nummerplaat te vermijden ... Motor is even groot als een 45 km/h model. Er staat 250 Watt op de motor ... Rij vlot 30 km/h wat de bedoeling was.@teddy
Enkel het remmen op de motor durft het soms af te laten weten na het opladen. Soms na een km of 10 schakelt het terug in. Prima stabiliteit en leuk dat je met de codes kan spelen. Met die 544 watt uur batterij doe ik +90 km vooraleer terug op te laden.
Zie veel mensen zeuren over dat magura remsysteem maar heb daar zelf op MTB altijd prima gevonden. Magura Julie's , makkelijke nieuwe blokjes te plaatsen ... schoon te maken en beresterk.
Edwin1974: schrieb:Björn Rzoska
35 min. ·
Het einde van mijn eerste week met de speedelec. Een platte band net door Asse. Het hoort erbij, en gelukkig regent het niet te fel. 'Depanage' uit Lokeren is onderweg. Misschien moet ik toch even kijken naar een fietsbijstandsverzekering. En de volgende rit een reserveband meenemen wink-emoticon
Saisaku: schrieb:Hallo mede Belgen
Ik was al erg tevreden met de ST1 en had niet verwacht dat de ST1s zo anders (en naar mijn mening beter) rijdt. Het zijn twee aparte fietsen. Ik denk niet dat ik hier snel spijt van ga krijgen.
Groeten
Kurt
Streumer: schrieb:Misschien is de S anders door de Schlumpf aandrijving, kan je iets duidelijker zijn hierin?