Raf_Van_Avondt: schrieb:Ik ga niet rondrijden met die grote plaat om mijn Stromer. Dan blijft hij maar aan de kant als ze me de eerste keer tegenhouden. Totdat er een kleine nummerplaat beschikbaar is.
Waar blijft de fietsersbond om ons (en andere 45 km/u e-bikers) te verdedigen. Ik zie in de krant dat ze ook niet tevreden zijn met de grote nummerplaat, maar ze proberen hier zelf ook niets aan te doen.
Ik denk dat we best een open brief sturen naar de bevoegde instanties dat we hier niet over te spreken zijn.
Als iedereen hier even zijn persoonlijke commentaar neerschrijft en iemand vat dit dan samen kunnen we dat misschien in het nieuws brengen en kan er misschien nog iets aan gedaan worden.
Want wat noemen ze een "kleinere" nummerplaat. Hopelijk gaan ze (voor de zoveelste keer) eens naar onze noorderburen kijken, daar hebben ze een nummerplaat(je) dat wel op de fiets past. Die fabrikant kan toch ook nummerplaten maken met rode letters? Of kunnen ze dan weer niet voldoende geld in hun zakken steken als ze een andere fabrikant moeten kiezen?
Idd de richtlijnen Vlaanderen.be zijn totaal niet duidelijk.
En spreken met momenten zich bijna tegen.
Vb.
1)fietsondersteuning die wegvalt bij het niet trappen.
Is vanuit mijn standpunt OK
2)bromfiets die niet sneller gaat dan 18km/h, is eveneens OK
Op stromer staat idd een 'trootel' de ++ knop, tot 18km/h -allé 20km, sneller niet = geen nummerplaat.
Maar zoals ik reeds aangehaald heb 'bromfiets type ?' Op aankoopformulier.
Allé idd, kunnen we hier geen deftige argumentatie over schrijven naar de heren fietsersbond?
Raf & raf en streumer...... Niet geroepen?
De duifjes van de fietserbond hebben zich laten naaien bij onze heertjes politici die duidelijk nog nooit gereden hebben met een deftige E- bike
@gert
Zitat:Voor- en achterwiel zijn slechtgespaakt en heb ik opnieuw moeten richten en daarbij zitten sommige nippels dan nog muurvast en draai je ze kapot.
Idd die nippels kunnen muurvast zitten, met alle gevolgen vandien.
Knappe wielen, maar niet makkelijk bij te stellen.
Doe jij dit zelf, chapeau. Wel niet echt simpel zo'n wiel rechten.
Persoonlijk had ik meer schrik van de wielen, aangaande de sterkte en mogelijk 'paraplu' rijden.
Kben er best tevrede mee.
Heel sporadisch duft het verzet eens een keer te weigeren... ik denk dat er nog een stukje uit de ketting dient gehaald te worden.
Ps morgen nog een mooie dag